Afstand

11 juli 2019 - Saint-Palais, Frankrijk

Afstand: Gisteren van Le Pizou, ( Chatau Neuf le Desert) via Cerons naar Hostens. Mijn laatste koffie gezet voor de mannen, de laatste croissantjes gekocht en bouillon gemaakt.

Afstand: Van Hostens met de auto naar Bordeaux; daar met het vliegtuig naar Amsterdam en toen met de auto naar Elst. Koud maar wel mijn eigen bed.

Afstand: Wat voelt het hier raar. Ik ben er niet meer bij, zit er niet meer midden in. Kan de sfeer niet voelen. Het was zo mijn ding om te verzorgen. Hoe zou het met ze gaan? Geen Franse weggetjes en dorpjes met mooie kerken.

Afstand: Nog even alle dagelijkse dingen daar houden waar ze in Frankrijk waren. Basaal bezig zijn: eten, mijn voeten verzorgen en dat soort dingen. Pelgrimeren moet je afbouwen.

Afstand: 5 km lopen naar Bemmel om mijn fiets op te halen.

Afstand: Na ongeveer 1300km fietsen heeft Marten de eerste lekke band. Jammer, maar valt helemaal niet tegen.

Afstand: Na de vele wegen in Nederland en België, de graanvelden in Noord Frankrijk, daarna de druiven, vandaag Des Landes!

Afstand: Morgen op naar de Pyreneeën.

Afstand: Een dag voorbij op het behandeltraject van Pieter.

Afstand: 40km, 4x

Succes mannen, ik heb er alle vertrouwen in dat jullie Santiago fietsend gaan bereiken zeker met de goede zorg van Anton.

Jullie zijn allemaal kanjers, eentje heel speciaal.

Liefs, Jacquelien

1. Lieve groeten Wim en Jetty:
    11 juli 2019
    Jacquelien we wensen jou veel wandelplezier de komende week.
    Mannen jullie nog veel fiets plezier.
    Bedankt voor de mooie verhalen.
  2. Joop Beekmans:
    11 juli 2019
    Jacquelien, volgens mij missen ze je erg. Geniet met wandelen!!
  3. Sippie Bouwknegt.:
    11 juli 2019
    Och Jacqueline, wil je wel geloven dat ik nu met jou te doen heb!!!
    Kan me zó voorstellen hoe je je voelt.
    Is het niet net of je “ jou” mannen een beetje in de steek hebt gelaten?
    Ze zullen best een goede verzorging blijven krijgen, maar toch..
    Veel succes jij,met de voorbereiding voor de vierdaagse. Jan en ik wensen je alle succes!!!
  4. E.M.de Vries-Freyzer:
    12 juli 2019
    Jacqueline welkom thuis in Elst, ben onder de indruk van jouw goede zorgen en...de mannen gaan het redden.Groeten van Emmy de Vries
  5. Hanneke Overduin:
    Lieve Jacqueline,

Dank voor al je goede zorgen voor 'onze mannen'.
    Dank voor je verhalen en foto's.
    Dank voor je opbeurende berichten naar het thuisfront.
    Ze (en wij!)hadden zich (ons) geen betere start van hun camino kunnen wensen.
    Dus, dank, dank , dank!!!

Lieve groet (vast ook namens de andere dames), Hanneke.
  6. Marja de Leeuwerk:
    12 juli 2019
    Lieve Jacquelien, wat heb je het mooi verwoord in je verhaal over afstand .
    Ik sluit me aan bij de woorden van Hanneke.
    Succes komende week met de 4- daagse. Ook weer een hele afstand. Fijn om die afstanden met je zus te overbruggen. Zorg goed voor elkaar!