Afstand

11 juli 2019 - Saint-Palais, Frankrijk

Afstand: Gisteren van Le Pizou, ( Chatau Neuf le Desert) via Cerons naar Hostens. Mijn laatste koffie gezet voor de mannen, de laatste croissantjes gekocht en bouillon gemaakt.

Afstand: Van Hostens met de auto naar Bordeaux; daar met het vliegtuig naar Amsterdam en toen met de auto naar Elst. Koud maar wel mijn eigen bed.

Afstand: Wat voelt het hier raar. Ik ben er niet meer bij, zit er niet meer midden in. Kan de sfeer niet voelen. Het was zo mijn ding om te verzorgen. Hoe zou het met ze gaan? Geen Franse weggetjes en dorpjes met mooie kerken.

Afstand: Nog even alle dagelijkse dingen daar houden waar ze in Frankrijk waren. Basaal bezig zijn: eten, mijn voeten verzorgen en dat soort dingen. Pelgrimeren moet je afbouwen.

Afstand: 5 km lopen naar Bemmel om mijn fiets op te halen.

Afstand: Na ongeveer 1300km fietsen heeft Marten de eerste lekke band. Jammer, maar valt helemaal niet tegen.

Afstand: Na de vele wegen in Nederland en België, de graanvelden in Noord Frankrijk, daarna de druiven, vandaag Des Landes!

Afstand: Morgen op naar de Pyreneeën.

Afstand: Een dag voorbij op het behandeltraject van Pieter.

Afstand: 40km, 4x

Succes mannen, ik heb er alle vertrouwen in dat jullie Santiago fietsend gaan bereiken zeker met de goede zorg van Anton.

Jullie zijn allemaal kanjers, eentje heel speciaal.