Vrienden onderweg

1 juli 2019 - Elst, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Groet Jaco - Theo - Peter - Marten (fietsers) en Jacquelien + Anton (begeleiders / verzorgers)

1. Reislogger:
    16 juni 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Arnoud:
    21 juni 2019
    Heren Bedefietsers, heel veel plezier en genoegen gewenst op deze nu al heroïsche tocht voor helden op fietsschoenen. De heilige Jacobus zei al: ‘met de juiste band, kom ik door het hele land’. We gaan jullie volgen - althans in standje ligstoel.
  3. Elly:
    21 juni 2019
    Beroemde uitspraak:
    Als je goed voor anderen wilt zorgen moet je eerst goed voor jezelf zorgen! Vergeet dat niet heren fietsvrienden. ( Was getekend Marten😜)
  4. Josien en Jan:
    29 juni 2019
    Beste Caminofietsers,

Vrij naar lied 423.

Nu jullie vertrekken vragen wij God
    Ga met uw licht voor hen uit!
    Nu jullie vertrekken wensen wij jullie toe:
    Ga met God!
    Vaya con Dios en à Dieu!
  5. Joke!:
    30 juni 2019
    Beste fietsmaatjes,
    Morgen begint jullie grote uitdaging, in gedachten ,,fietsen” we met jullie prachtige tocht mee. Geniet van de omgeving en van elkaar. Ook alle goede wensen voor jullie begeleiders. Hopelijk is het niet meer zo warm, en kunnen jullie zelf ook genieten van elk moment op deze missie!
  6. André Krommendijk:
    1 juli 2019
    Heel veel succes en plezier heren!