Klaar voor vertrek

23 juni 2019 - Elst, Nederland

Zondagmiddag is het nu. Nog 1 week en dan vertrekken we. Ruim 2500 km op de pedalen onderweg naar Santiago de Compostela. We hebben er zin in en zijn er lichamelijk en geestelijk  klaar voor. En niet onbelangrijk, de fietsen zijn ook  allemaal dik in orde ! Een pelgrimstocht waar we met elkaar naar uitkijken maar tegelijkertijd ook beseffen dat we niet weten wat we onderweg allemaal tegen kunnen komen. Althans, ik, Jaco schrijver van deze blog,niet. Naast een pelgrimage , ook een enorme uitdaging met elkaar. Vanmorgen werd door ons enkele goede vrienden en bekenden alvast een goede reis en mooie camino gewenst. We gaan zeker van genieten ! En ook maar het 1e stempel gehaald op de startplek,  onze eigen Grote Kerk in Elst. 1 juli om 08.00 stappen we op de fiets. De komende weken houden we via deze blog al onze volgers regelmatig op de hoogte van onze belevenissen en ervaringen. Maar eerst nog een drukke week voor de boeg en dan tijd en ruimte om het hoofd leeg te maken.