Klaar voor vertrek

23 juni 2019 - Elst, Nederland

Zondagmiddag is het nu. Nog 1 week en dan vertrekken we. Ruim 2500 km op de pedalen onderweg naar Santiago de Compostela. We hebben er zin in en zijn er lichamelijk en geestelijk  klaar voor. En niet onbelangrijk, de fietsen zijn ook  allemaal dik in orde ! Een pelgrimstocht waar we met elkaar naar uitkijken maar tegelijkertijd ook beseffen dat we niet weten wat we onderweg allemaal tegen kunnen komen. Althans, ik, Jaco schrijver van deze blog,niet. Naast een pelgrimage , ook een enorme uitdaging met elkaar. Vanmorgen werd door ons enkele goede vrienden en bekenden alvast een goede reis en mooie camino gewenst. We gaan zeker van genieten ! En ook maar het 1e stempel gehaald op de startplek,  onze eigen Grote Kerk in Elst. 1 juli om 08.00 stappen we op de fiets. De komende weken houden we via deze blog al onze volgers regelmatig op de hoogte van onze belevenissen en ervaringen. Maar eerst nog een drukke week voor de boeg en dan tijd en ruimte om het hoofd leeg te maken.

hartelijke groet,

Jaco

1. Loes Pieper:
    23 juni 2019
    Ga met God tot wij elkaar weer ontmoeten. Ik ga jullie volgen.
  2. Bert:
    23 juni 2019
    Mooi tocht in het vooruitzicht. Geniet er van
  3. Dick Snijders:
    23 juni 2019
    Inspanning en ontspanning, opzien en afzien. Dat de reis mag geven wat je hoopt: kameraadschap, bezinning, verdieping en gewoon een mooie tijd.
  4. Jeroen:
    24 juni 2019
    Hoi Jaco. Ik wens je een mooie reis! Dat je veel mag ervaren op jou Camino!!!
  5. P.E. Smit:
    24 juni 2019
    geniet van deze bijzondere tocht.
    Maar rijdt oplettend.
  6. Ria Voskamp:
    27 juni 2019
    Heel veel succes Jaco en de andere fietsers.
    130 km is echt wel veel .Maar jullie zijn er klaar voor.
    Denk maar zo: Alles ligt op fietsafstand, als je maar tijd genoeg hebt.
    Ik hoop dat jullie ook genieten van de tocht. Het is niet alleen maar fietsen.
    De mooie gesprekken en ontmoetingen maken de Camino bijzonder.
    Zorg goed voor jezelf en voor elkaar.
    Ik wens je een Bon Camino
  7. Hermien Buurman:
    1 juli 2019
    Hallo Jaco en natuurlijk de rest van de ploeg. Ik wens jullie een mooie en goede reis/tocht toe. Succes mannen🚴‍♀️💪